برگزاری ۱۰۰ کمپین اقناعی در ۱۰۰ شهر در کل کشور
موسسه پژوهشی روان پویش با ۳۳ سال تجربه در اجرای عملیات بازارسازی اقناعی ، آمادگی دارد درمدت یکسال ، ده میلیون نفر را برای سرمایه گذاری در موضوعات موردنظرشما جذب کند. این هدف از طریق برگزاری ۱۰۰ کمپین تبلیغاتی چند منظوره، درقالب سفر یک ون کاروان تجهیز شده با ظاهر جذاب که معرف جنابعالی است ، به ۱۰۰ شهر ( ۳۱ مرکز استان و ۶۹ شهر دارای جمعیت بیش از یکصد هزار نفر ) طی یکسال بصورت مستند و تعهد شده محقق می شود .
با توجه به اینکه در کمپین های جنجالی و هیجان انگیز سفر کاروان امید در هر شهر برنامه های متنوع ترویجی ، تبلیغی ، تفریحی ، پرسشگری ، تحقیقات بازار ، عملیات اقناعی و تغییر نگرش اجرا می شود، این حرکت نوآورانه بسرعت مورد توجه رسانه های داخلی وخارجی قرارگرفته و نتایج قابل توجهی در افزایش جذابیت های جنابعالی و اهداف و موضوعات مورد نظرتان و تقویت برند های مربوطه در پی دارد .
هدف اولیه این کمپین جذب مستقیم و مستند ۰۰۰/۱۰۰ نفر نماینده/مُعرف/مُبلغ دائمی جهت ایجاد و محافظت از بازار ۰۰۰/۰۰۰/۱۰ نفری ، برقرای ارتباط دو جانبه بین جنابعالی با میلیونها نفر از جمعیت کشور و بازگشت سریع هزینه کمپین می باشد ( بازگشت هزینه این طرح از محل درآمدهای حاصله ، در مدت کمتر از یکسال محقق می شود ) . انتخاب ، آموزش و مدیریت ۰۰۰/۱۰۰ نماینده بنحوی است که هر کدام ، حداقل صد نفراز اطرافیان خود را وارد بازار مورد نظر می کنند، لذا یکی از نتایج کوتاه مدت این طرح برای جنابعالی، ایجاد وحفظ بازار ده میلیون نفری می باشد. (هزینه سرانه جذب هر نفر شامل خرید و تجهیز خودرو ون ، لوازم و امور سخت افزاری ، نیروهای تخصصی، اجرایی و پرسشگران ، امور جاری و لوازم مصرفی گروه در مدت یکسال مبلغ ۳۰۰ هزار تومان است که با توجه به هدف طرح – جذب مستقیم ۰۰۰/۱۰۰ نفر نماینده جهت ایجاد بازار ده میلیون نفری وجذب هزاران میلیاردسرمایه،بخشی از این هزینه، می تواندازطریق اسپانسرها، برندها و ذینفعان تامین شود ).
هدف اصلی این طرح، افزایش اعتماد پذیری ملی و جهانی جنابعالی و اهدافتان ، همراه با ارتقاء اعتبار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی استانی – کشوری و معرفی الگوی موفق جنابعالی در سطوح داخلی و خارجی می باشد .
کاروان امید با شعار« دور ایران بگردیم »درمدت یکسال به یکصدشهردر ۳۱ استان سفرمی کندو ازکلیه مراحل سفر، مسیرها و برنامه های اجرایی در هر شهر و رویدادهای جذاب آن هزاران ساعت فیلم آنلاین ، مصاحبه ، کلیپ ، عکس ، فایلهای صوتی و تصویری ، گزارشات مکتوب و اینفوگراف های علمی دو زبانه تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود . جذابیت این کمپین ها بنحوی است که در یکسال برگزاری سفر ، هر روز صدها هزار نفر بصورت لایو در داخل و خارج آنرا دنبال می کنند و میلیونها نفر نیز بصورت آفلاین از محتوای تهیه شده که در اختیار رسانه های داخلی و خارجی قرار می گیرد طی سالهای متمادی با نام و برند شما استفاده کرده و آنها را باز نشر خواهند نمود.
فیلم توضیحات در پیج اینستا @said_yazdani و سایت www.ravanpouyesh.com ارائه شده است.
درصورت تمایل لطفا با شماره های۰۲۱۶۶۹۰۰۸۱۷ یا ۰۹۱۲۷۱۵۶۵۳۸ تماس حاصل گردد .